onsdag 31 mars 2010

Å Kikki hon ä tlööööööött!

Fy faaaaan vad trött jag är, jämt, konstant, hela jävla tiden!
Jag är världens tråkigaste sambo och kompis.

Som pricken över i så gör jag illa mig HELA tiden!

Idag körde jag frukten.
Körde ut en bur från lagret och passade på att gena genom en av kollogångarna då det brukar vara så mycket folk i huvudgången.
Kruxet var bara det att buren var så tung, och det var fel på hjulen så jag fick ta i för kung och fosterland, plus att jag gick baklänges för att kunna styra på enklaste sätt.
Plötsligt säger det bara SMACK och min hand har klämts mellan en betongpelare och den tunga fruktburen gjord av metall, och smärtan går inte att beskriva.
Det gör så ont så att jag svimmar, på riktigt.
Jag försöker ta mig till personalrummet efter x antal minuter, går som en fyllekärring/gubbe och ser absolut ingenting men jag lyckas ta mig upp och slänger mig i soffan.
Det var så sjukt obehagligt!

Sen har dan bara fortsatt med blåmärken på diverse ställen, jag har sån jävla otur jämt, och skitont i ryggen (och resten av kroppen för den delen) för att jag har kört frukten.

Har en bula i pannan som jag inte kan påminna mig om när och hur jag fått den.

Vill så gärna lägga mig i ett bad, men Niklas är inte hemma och jag lovar att om jag skulle lägga mig där så skulle Paulie vakna och det vill jag inte riskera så jag får allt vänta.

Undra hur länge jag ska ha ont i handen, den är svälld och blå/röd/lila och det gör ont för minsta lilla grej jag gör.
Kul att jag ska jobba HELA påsken!

Näe nu ska jag sluta klaga!

GLA PÅRRE!

Inga kommentarer: